Sidebar

×

Warning

Joomla\CMS\Filesystem\Folder::create: Could not create folder.Path: /www/hosting/dexnet.cz/www/t3-assets

Vzdálená podpora

Program TeamViewer je určený pro přímé připojení na Váš počítač. Po kliknutí na odkaz níže uložte soubor a následně jej otevřete. Poté nám sdělíte Vaše ID a heslo a my se vzdáleně připojíme k Vašemu počítači.

teamviewer Zde stáhnete program pro vzdálenou pomoc na vašem PC.

 

Nejčastější otázky a odpovědi

 

{slider=Jak změřím rychlost připojení?}

Měření je možné provést na stránkách: www.speedtest.net nebo na našich stránkách v sekci Podpora/Test rychlosti

Pro přesné měření je nutné připojit počítač, notebook či jiné zařízení kabelem a odpojit veškerá další zařízení. Pokud tak neučiníte mohlo by dojít ke zkreslení výsledků měření způsobené omezením propustnosti lokální Wi-Fi nebo datovým tokem na jiná zařízení.


{/slider}

{slider=Je u připojení stálá rychlost?}

Na tarify pro domácnost je aplikovaná agregace což může způsobit pokles rychlosti v daný okamžik v případě, že je přípojka vytížena více uživateli najednou. Agregace u připojení pro domácnosti v naší síti je 1:4. Pravděpodobnost ale není moc velká a proto se agregace běžně používá u všech poskytovatelů internetu

{/slider}

{slider=Co dělat, když interntové připojení nefunguje}

Jako první věc doporučeujem restartovat váš router - vytažením černého napájecího kabelu. Restartováním si router načte nové parametry a připojení by mohlo začít fungovat. Nepokoušejte se mačkat na tlačítko reset, obvykle dojde k vymazání konfigurace zařízení a je nutný zásah našeho technika. 

Pokud restartování routeru nepomůže, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle 605 219 566 nebo na emailu info@dexnet.cz. Pokusíme se problém co nejrychleji vyřešit.

{/slider}


{slider=Jaké je nastavení odchozí pošty SMTP}

V případě, že pro posílání pošty používáte aplikaci v počítači nebo v mobilní zařízení, budete potřebovat při konfiguraci poštovního účtu znát tzv.
SMTP server pro odchozí poštu. SMTP server je zpravidla poskytován Vaším poskytovatelem internetového připojení.

Adresa SMTP serveru: mail.dexnet.cz

port: 25
autorizace: bez ověřování, bez zabezpečení

{/slider}
{slider=Jaké je nastavení příchozí pošty POP3/IMAP}

Pokud na našem webovém serveru provozujete webhosting a máte založenou e-mailovou schránku, budete potřebovat při konfiguraci poštovního účtu v počítači nebo mobilním zařízení POP3 nebo IMAP server. Uživatelské jméno a heslo jste obdrželi po založení e-mailové schránky.

Adresa POP3 a IMAP serveru:   mail.dexnet.cz
port: 995
zabezpečení: ssl
autorizace: váš email ve formátu vašejméno@vašedoména.cz. Heslo k emailové schránce jste obdrželi emailem při zakládáví vaší emailové schránky


{/slider}

{slider=Jaká je výpovědní doba u Vašich smluv}

V případě smlouvy na dobu neurčitou můžete smlouvu vypovědět kdykoliv bez udání důvodu a výpovědní lhůta je 1 kalendářní měsíc. Výpověď smlouvy není sankcionována žádným poplatkem.


{/slider}

{slider=Jakým způsobem platím za službu}

Můžete platit bankovním převodem na náš účet 169 256 7001/5500 s uvedením variabilního symbolu, kterým je číslo Vaší smlouvy. Variabilní symbol a částka je tedy každý měsíc stejná, můžete si tedy nastavit trvalý příkaz k úhradě, a do vždy na začátku měsíce.


{/slider}

Rychlost připojení

Mezinárodní nezávislý test rychlosti
Test your Internet connection speed at Speedtest.net 

Klientský portál

Vstup do klietnského portálu

Naši partneři

partneri