Vzdálená podpora
Program TeamViewer je určený pro přímé připojení na Váš počítač. Po kliknutí na odkaz níže uložte soubor a následně jej otevřete. Poté nám sdělíte Vaše ID a heslo a my se vzdáleně připojíme k Vašemu počítači.
![]() |
Zde stáhnete program pro vzdálenou pomoc na vašem PC. |
Nejčastější otázky a odpovědi
{slider=Jak změřím rychlost připojení?}
Měření je možné provést na stránkách: www.speedtest.net nebo na našich stránkách v sekci Podpora/Test rychlosti
Pro přesné měření je nutné připojit počítač, notebook či jiné zařízení kabelem a odpojit veškerá další zařízení. Pokud tak neučiníte mohlo by dojít ke zkreslení výsledků měření způsobené omezením propustnosti lokální Wi-Fi nebo datovým tokem na jiná zařízení.
{/slider}
{slider=Je u připojení stálá rychlost?}
Na tarify pro domácnost je aplikovaná agregace což může způsobit pokles rychlosti v daný okamžik v případě, že je přípojka vytížena více uživateli najednou. Agregace u připojení pro domácnosti v naší síti je 1:4. Pravděpodobnost ale není moc velká a proto se agregace běžně používá u všech poskytovatelů internetu
{/slider}
{slider=Co dělat, když interntové připojení nefunguje}
Jako první věc doporučeujem restartovat váš router - vytažením černého napájecího kabelu. Restartováním si router načte nové parametry a připojení by mohlo začít fungovat. Nepokoušejte se mačkat na tlačítko reset, obvykle dojde k vymazání konfigurace zařízení a je nutný zásah našeho technika.
Pokud restartování routeru nepomůže, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle 605 219 566 nebo na emailu info@dexnet.cz. Pokusíme se problém co nejrychleji vyřešit.
{/slider}
{slider=Jaké je nastavení odchozí pošty SMTP}
V případě, že pro posílání pošty používáte aplikaci v počítači nebo v mobilní zařízení, budete potřebovat při konfiguraci poštovního účtu znát tzv.
SMTP server pro odchozí poštu. SMTP server je zpravidla poskytován Vaším poskytovatelem internetového připojení.
Adresa SMTP serveru: mail.dexnet.cz
port: 25
autorizace: bez ověřování, bez zabezpečení
{/slider}
{slider=Jaké je nastavení příchozí pošty POP3/IMAP}
Pokud na našem webovém serveru provozujete webhosting a máte založenou e-mailovou schránku, budete potřebovat při konfiguraci poštovního účtu v počítači nebo mobilním zařízení POP3 nebo IMAP server. Uživatelské jméno a heslo jste obdrželi po založení e-mailové schránky.
{/slider}
{slider=Jaká je výpovědní doba u Vašich smluv}
V případě smlouvy na dobu neurčitou můžete smlouvu vypovědět kdykoliv bez udání důvodu a výpovědní lhůta je 1 kalendářní měsíc. Výpověď smlouvy není sankcionována žádným poplatkem.
{/slider}
{slider=Jakým způsobem platím za službu}
Můžete platit bankovním převodem na náš účet 169 256 7001/5500 s uvedením variabilního symbolu, kterým je číslo Vaší smlouvy. Variabilní symbol a částka je tedy každý měsíc stejná, můžete si tedy nastavit trvalý příkaz k úhradě, a do vždy na začátku měsíce.
{/slider}